Reklamačný protokol
Reklamujúci:
Meno,Priezvisko: …………………………………………………………………………………
Ulica,Mesto: …………………………………………………………………………………
Telefónne číslo: …………………………………………………………………………………
Email: …………………………………………………………………………………
Číslo objednávky: …………………………………………………………………………………
Číslo faktúry: …………………………………………………………………………………
Dátum nákupu: …………………………………………………………………………………
IBAN: …………………………………………………………………………………
Reklamovaný tovar
Názov tovaru: …………………………………………………………………………………
Výrobné číslo: …………………………………………………………………………………
Príslušenstvo: …………………………………………………………………………………
Podrobný popis poruchy:
Podmienky reklamácie:
Na výrobok je štandardne poskytovaná 24 mesačná záruka (fyzická osoba) alebo 12 mesačná záruka (právnická osoba), ak nie je uvedené inak.
Zákazník dodá spolu s reklamovaným výrobkom vyplnený reklamačný protokol, kópiu faktúry.
Odvoz tovaru zabezpečí naša spoločnosť s kuriérskou spoločnosťou.
Tovar prosíme zabaliť tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru, nakoľko za takéto poškodenie naša spoločnosť neručí, ale ručí za to odosielateľ v tomto v prípade VY a nie je možné si nárokovať škodu spätne od našej spoločnosti.
Reklamačné konanie začne plynúť nasledujúcim dňom odo dňa doručenia reklamovaného tovaru + vyplneného reklamačného protokolu + kópia nadobúdacieho dokladu (faktúra)